It-sikkerhedsrådgiver med flair for NSIS i kommuner m.m. søges til BDO

Søger du din næste it-udfordring? Få nye muligheder inden for rådgivning og tag del i en fleksibel og afvekslende hverdag i en spændende vidensorganisation med knap 1.300 medarbejdere på landsplan.

Du sidder måske allerede i dag i en kommune, en finansiel institution eller anden organisation, hvor du arbejder med it-processer eller it-sikkerhed.

Du har lyst til noget mere og ønsker at øse ud af din viden og dermed blive en del af:
  • et af Danmarks førende, faglige team af it-sikkerhedsrådgivere og it-revisorer.
  • en organisation, som udvikler fremtidens leverancer med fokus på kundernes behov.
  • et ungt, men erfarent team, hvor kollegerne altid har overskud til sparring i dagligdagens praktiske og teoretiske udfordringer.
  • en afdeling med højt til loftet, godt humør og en uformel kultur.
  • en virksomhed, som prioriterer det hele menneske og giver dig plads, overskud og tid til at trives med familie, venner og dyrke dine fritidsinteresser.

Jobbet som it-sikkerhedsrådgiver hos BDO

Din primære opgave bliver at assistere vores kunder med at blive klar til de forskellige elementer af NSIS, uanset om kunden er tjenesteudbyder, broker eller brugerorganisation. Du bliver dermed en vigtig brik i etablering af grundlaget for tillid til digitale identiteter i Danmark. Vores tilgang er en åben og ærlig dialog med kunderne, som gør dem i stand til at træffe de rigtige beslutninger på et oplyst grundlag. Opgaverne spænder blandet andet over deltagelse i kundeworkshops, udarbejdelse og review af politikker og procedurer, rådgivning om ISO27001, review af tekniske løsninger og meget andet.

I takt med af organisationerne skal have revideret de implementerede processer og systemer vil du også her være en vigtig spiller i levering af revisorerklæringer og sparring med kunderne om dette.

Du vil fra start - grundet din erfaring - få direkte kundekontakt, da der allerede ligger en masse spændende, komplekse opgaver og venter på dig. Derfor forventer vi, at du fra start tager ejerskab og initiativ, når du servicerer dine kunder.

Du vil i jobbet komme til at arbejde med nogle af landets største institutioner og organisationer i særligt den offentlige sektor.

Vi lægger i BDO meget vægt på udvikling af den enkelte medarbejder ift. ambitioner, kompetencer og præferencer. Som konsulent i Risk Assurance er du derfor sikret en kontinuerlig udvikling på både et fagligt og personligt plan. Du vil sparre med erfarne kolleger både før, under og efter komplekse opgaver og få tilbud om løbende teoretisk uddannelse.

Du får således stor fleksibilitet i opgaverne og en unik mulighed for at udvide din faglighed og arbejde på tværs af vores forskellige services og områder inden for risikostyring i bred forstand. Vi har desuden tætte samarbejder med vores øvrige kolleger i Advisory, som har yderligere specialer.

Dit faste arbejdssted bliver efter eget ønske enten i København eller i Aarhus, men da vi har medarbejdere ansat i hele landet er en bopæl langt herfra ikke en udfordring. Der er på begge kontorer en uformel omgangstone, høj faglighed og stor fokus på trivsel – både på og udenfor arbejdspladsen. Da du vil tilbringe en del tid ude hos kunderne, må du dog påregne nogen rejseaktivitet i Danmark. 

Dine faglige kompetencer
  • Du har sandsynligvis +2 års erfaring med it-sikkerhed og eller it-processer, eksempelvis i en kommune eller compliancedrevet organisation.
  • Du har eventuelt også erfaring med compliancearbejder, ledelsestilsyn, revision e.l.
  • Kendskab til NSIS og lignende er en fordel, men ikke et krav.
  • Dit fokus ligger på potentielle udviklingsmuligheder og rådgivning til gavn for kunderne.
Dine personlige kompetencer
  • Du er fagligt nysgerrig og bidrager til den positive udvikling på kontoret.
  • Du er udadvendt og samarbejdsorienteret.
  • Du er kvalitetsbevidst.
  • Du ønsker at tage del i vores unikke sociale sammenhold.
  • Du evner at knytte nære og tillidsfulde kunderelationer.
  • Du trives i en travl hverdag i samarbejdet med både erfarne og yngre medarbejdere.
Vi tilbyder dig
Hos BDO’s afdeling Risk Assurance får du gode karrieremuligheder og selvstændigt ansvar for din videreudvikling. Vi tilbyder en fleksibel karrierestruktur, der passer til dit temperament, dine ambitioner og dine ønsker.

Du vil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter ”BDO Academy”.

Vi går op i, at vores medarbejdere har en god balance mellem privat- og arbejdsliv. Der skal være tid og overskud til dit privatliv - også når der er travlt på arbejdet. Derfor har du som konsulent i BDO Risk Assurance i stort omfang mulighed for selv at planlægge dine opgaver og din arbejdstid.

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, som forhandles individuelt, herunder pensionsordning, en lang række medarbejdergoder og rabatordninger.

Risk Assurance og BDO
I Risk Assurance-teamet har vi en åben, ærlig og uformel omgangstone med respekt for hinandens forskelligheder og styrker. Medarbejdertrivsel har høj prioritet hos os, og vi laver løbende arrangementer, hvor vi har det sjovt sammen.

Vi styrer i høj grad selv vores hverdag og arbejder i en flad organisation, hvor vejen til en beslutning er kort, og hvor der arbejdes både individuelt og i teams. 

Risk Assurance er overordnet set en del af BDO i Danmark, der har i alt 32 kontorer fordelt over hele landet og knap 1.300 medarbejdere. BDO er landets fjerdestørste udbyder af rådgivning og revision.

Udover Risk Assurance giver de øvrige specialafdelinger som Skat, Moms, Told, Advisory Consulting og Corporate Finance et solidt og stort fagligt netværk af specialkompetencer, som du og vi kan trække på. BDO er desuden repræsenteret i 167 lande og har mere end 90.000 ansatte på verdensplan.

Send din ansøgning og bring os rundt om dig
Fortæl os, hvem du er, din baggrund, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores Risk Assurance-team.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte partner Brian Bomholdt på tlf. 2424 3107 eller på bnb@bdo.dk

Vi indkalder løbende til samtaler.

BDO betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer alle – uanset køn, alder, livsstil, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at søge stillingen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Læs mere om os på www.bdo.dk

 
Ansøg
Del i dit netværk
Frist: Snarest muligt
Kontaktperson:
Brian Bomholdt Partner, Advisory
Jobområde: Advisory
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Snarest muligt
Kontor: København, Aarhus
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Kystvejen 29
8000 Aarhus C
CVR: 20222670
Powered by Emply