Har du erfaring med regnskabsassistance, bogføring, løn og rapportering? Og har du et digitalt mindset? Så har vi jobbet til dig.
BDO er et af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi vækster på ydelser hos vores kunder inden for regnskabsassistance, herunder bogføring, løn og rapportering mv., og derfor søger vi flere nye kolleger til vores kontorer på Fyn (Odense, Middelfart, Svendborg og Faaborg).
JOBBET
Du skal sammen med vores øvrige medarbejdere og specialister servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som regnskabsmedarbejder bliver du en del af BDO på Fyn og får arbejdssted ud fra et af vores fire kontorer. Herudfra vil du i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for regnskabsassistance, bogholderi, lønadministration og økonomistyring.
Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed, hvilket medfører et varierende arbejdsliv, hvor dagene ikke ligner hinanden og hvor rejsetid, arbejdstid og arbejdsopgaver rummer mulighed for fleksibilitet. I perioder kræves en ekstra indsats ligesom andre perioder giver tid til restitution.
BDO har kontorer i 32 byer i hele landet og mere end 1.300 medarbejdere, hvoraf ca. 150 medarbejdere arbejder på vores kontorer på Fyn.
PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER
- Virksomhedsassistance
- Finansbogføring
- Debitor- og kreditorstyring
- Månedsafslutning
- Afstemninger og klargøring til revisor
- Lønadministration
- Betalingsforslag i bank.
FAGLIGE KOMPETENCER
- Flair for IT og digitale værktøjer.
- Regnskabsuddannet evt. tidligere revisor, økonomiassistent, controller eller lignende.
- Flere års erfaring med økonomisystemer, E-conomic, NAV, Uniconta m.fl.
- Erfaring med virksomhedsassistance, bogføring, debitorer, kreditorer, moms, løn mv.
- Erfaren bruger af Excel.
PERSONLIGE KOMPETENCER
- Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet
- Imødekommende og gode samarbejdsevner
- Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines
- Arbejder selvstændigt og struktureret
- Trives med skiftende arbejdssteder og løbende tidsregistrering.
VI TILBYDER
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Du vil derfor blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter
”BDO Academy”. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.
Samarbejdsformen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger samt en aktiv personaleforening på Fyn.
ANSØGNING
Fortæl os hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af BDO Fyn. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Director, Business Service & Outsourcing, Allan Hauge på telefon 6312 7140.
Ansættelsesdato snarest muligt eller efter aftale – ansøgningerne vil blive behandlet løbende, da vi søger flere medarbejdere. På grund af persondataforordningen modtages ansøgninger kun digitalt via vores rekrutteringssystem.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.