BDO søger konsulent til International Tax og M&A Tax i København og Aarhus

Har du lysten og kompetencerne til at arbejde med international skat for BDO´s nationale og internationale kunder? Og vil du være en del af en velfungerende skatteafdeling i kraftig vækst. Hvis du har lysten og ambitionerne, så får du hos os en masse dygtige kolleger, der vil understøtte og hjælpe dig i din udvikling.

Som konsulent i vores International Tax-afdeling får du en unik mulighed for at bidrage til den fortsatte vækst i BDO’s skatteafdeling. Du vil med dit engagement bidrage til en i forvejen velfungerende afdeling, og din positive indgangsvinkel og dine ambitioner vil bane vejen for både afdelingens, vores kunders og din egen personlige succes.

Om jobbet

Som en del af vores International Tax og M&A Tax team vil du få mulighed for at prøve kræfter med mange forskellige opgaver inden for skatteretten, og du vil hurtigt komme til at få mulighed for at sidde med kontakt til både kunder og myndigheder.

Som sagt vil du blive del af et team med bred erfaring, og du vil få mulighed for at sparre med personer med tung erfaring fra både advokatbranchen, rådgivningsbranchen og industrien.

I stillingen får du lov til at løse en bred vifte af opgaver inden for International Tax og M&A:

  • Projektstyring og kontakt til forskellige stakeholders.
  • Due diligences i forbindelse med køb og salg af virksomheder
  • Skatteforhold ved strukturering og finansiering i forbindelse med køb af virksomheder
  • Skatteforhold ved virksomhedsetablering, mv i og uden for Danmark
  • Opgaver vedrørende løbende overholdelse af internationale og nationale skatteregler (.)
  • Opgaver vedrørende omstruktureringer, finansieringsstrukturer, fast driftssted mv.
  • Ansøgninger om bindende svar, bistand i skattesager, og lignende

Da vores International Tax-team også omfatter vores Transfer Pricing-team, vil der også være mulighed for at løse opgaver, der ligger indenfor dette fagområde.

Vi forventer, at du har en universitetsuddannelse inden for jura, finansiering eller økonomi. Dette kunne fx være cand.jur., cand.merc.jur., cand.merc.aud., cand.oecon. Vi leder efter en kollega, der netop eller snarligt har færdiggjort uddannelse, eller har op til 3 års erfaring inden for området.

Da vi er i daglig kontakt med kunder og kollegaer rundt omkring i verden er det afgørende, at du er i stand til at kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk på et højt niveau.

Jobbet kan være placeret på BDO’s kontor i enten København eller Aarhus, som begge tilbyder moderne faciliteter, og er beliggende hensigtsmæssigt i forhold til både parkering og offentlig transport.

Om du træder ind på kontoret på Havneholmen i København eller vores nye kontorer i Aarhus, vil du blive mødt med store, lyse lokaler i et dejligt arbejdsmiljø. Derudover er der tilknyttet en god kantine, som du kan nyde din frokost i.

I BDO mener vi, at Work-Life balance er en afgørende faktor for såvel din som vores succes, og derfor lægger vi stor vægt på, at vores kollegaer har et afbalanceret liv ved siden af arbejdet. Samtidig sørger vi for de optimale forudsætninger for, at du kan skabe dig en god karriere med dyb faglig indsigt og hurtig tildeling af ansvar.

Om BDO
Du bliver en del af et af Danmarks førende rådgivnings- og revisionsfirmaer og en del af en landsdækkende organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Vi samarbejder uformelt, og du får stor indflydelse på og ansvar for dine egne opgaver. Vi tilbyder dig et job med gode muligheder for udvikling, ansvar og udfordringer.

Vores mål er, at du får gode karrieremuligheder og en fleksibel karrierestruktur, der passer til dit temperament og dine ønsker. Du får tilbud om kontinuerligt at videreudvikle din faglighed. Du får adgang til vores eget uddannelsescenter BDO Academy, hvor vi tilbyder kurser og videreuddannelse.

BDO Danmark er fordelt på i alt 34 kontorer og ét i Grønland, og over 1.700 medarbejdere. Du har derfor altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på både via BDO’s rådgivning, revision, regnskab og vores forretningsenheder Skat og Moms samt Advisory med Consulting, Risk Assurance og Corporate Finance. Herudover får du en faglig tyngde via BDO’s interne netværk i Danmark og BDO International, der tæller mere end 120.000 medarbejdere i 166 lande.

Ansøgning

Har ovenstående fanget din interesse, så upload dit CV og ansøgning via denne side.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-Manager Sune Momme Jeppesen på mobil +45 51 58 60 05 eller sujep@bdo.dk.

Vi indkalder løbende til samtaler.

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Jobområde: Skat
Jobtype: Fastansættelse
Kontor: Aarhus, København
Kontaktperson:
Sune Momme Jeppesen Manager, Recruitment
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670