BUSINESS SERVICES & OUTSOURCING SPECIALIST SØGES TIL REGION NORD

Har du gode evner inden for både salg, kommunikation, forretningsudvikling og systemafklaring samt styr på regnskaber? Så søg denne spændende, nyoprettede stilling.

Som BSO-specialist kommer du rent organisatorisk til at referere til en kundeansvarlig partner på et lokalt kontor og til den BSO-regionsansvarlige i forhold til BSO-specialistopgaver. Du kommer samtidig til at have løbende kontakt og udviklingsfællesskab med BSO-ambassadørerne på de enkelte kontorer.

Som en del af din rolle, kommer du til at have ansvaret for at drive og implementere de indsatser og fokusområder, som den BSO-ansvarlige definerer og igangsætter. Det drejer sig blandt andet om at fremme fokus og ambitioner hos regionens kundeansvarlige partnere på BSO igennem levering af operationel support af høj faglig kvalitet, samtidig med at du skal sikre, at regionen er en fokuseret funktion, som kan supportere med operationel ekspertise - herunder optimere, kvalitetssikre og løse udfordringer inden for BSO.

Det bliver samtidig dit ansvar, i dialog med regionens fagansvarlige, salgsansvarlige og kapacitetsplanlæggere, at sikre fokus på at handlingsplanen for BSO implementeres. Endelig er det dit ansvar at understøtte BSO-tilbudsgivning og gerne deltage på salgsmøder og salgsinitiativer, hvor kunde- eller opgavekompleksiteten er høj samt afdække korrekte, digitale og optimale ydelsesleverancer.

Arbejdsområder som BSO-specialist
Udover de nævnte ansvarsområder kan du se frem til følgende arbejdsopgaver:
  • Deltage sammen med de andre regioners BSO-Specialister og Staben i en løbende sparring vedrørende prissætning, sammensætning af kundeløsninger og operationelle optimeringer
  • Bidrage til implementering af centrale indsatser i regionen under ledelse af den BSO-regionsansvarlige
  • Bidrage til implementering og udvikling af regionale BSO-handlingsplaner under ledelse af den BSO-regionsansvarlige
  • I samarbejde med kundeansvarlige partnere at forfølge salgsmuligheder til nye og eksisterende kunder
  • Sikre kvalitet og rentabilitet i regionens tilbudsgivning igennem involvering i og support til de kundeansvarliges tilbudsgivning
  • Deltage i planlægningen og gennemførelsen af kompetenceudvikling af regionens medarbejdere, som arbejder med BSO-opgaver
  • Supportere medarbejdere med opgaveløsning af BSO-opgaver
  • Motivere til og følge op på gennemførelse af ensartede rutiner og leverancemodeller på BSO-opgaver. Herunder efterlevelse af compliance
  • Bidrage via lokalt kendskab til at sikre en hensigtsmæssig fordeling af BSO-kapacitet i regionen i samarbejde med de BSO-ansvarlige
  • Have egne kundeopgaver således, at praktisk erfaring fortsat vedligeholdes og udvikles. Omfanget af egne kundeopgaver aftales med nærmeste leder

Ønskeliste
Vi ser gerne, at du:
  • Har erfaring med og stor forståelse for BSO-området; herunder en stærk indsigt i tekniske, digitale og salgsmæssige muligheder
  • Er god til at forstå og optimere både kunders og kollegers processer
  • Har forståelse for opgaverne i en revisionsforretning
  • Optimalt set har revisorbaggrund med minimum titel af Manager
Herudover skal du gerne være serviceminded, supporterende og samarbejdsorienteret, samt have en proaktiv arbejdstilgang. Som BSO-specialist, med mange grene ud i forretningen, er det samtidig vigtigt, at du er god til at motivere og udvikle, og at du evner at knytte og fastholde nære og tillidsfulde kunde- og kollegarelationer. Endelig er det et stort plus, hvis du er en god kommunikator i skrift og tale, og at du forstår at arbejde struktureret.

Kort om BDO – resten skal opleves
BDO har 31 kontorsteder fordelt over hele Danmark og mere end 1.300 medarbejdere, der til sammen udgør et stort fagligt netværk af specialkompetencer. BDO’s internationale netværk tæller mere end 164 lande og 95.000 ansatte på verdensplan.

Må vi høre lidt om dig?
Nu har vi fortalt dig lidt om, hvorfor du skal søge det spændende job som BSO-specialist, og nu vil vi meget gerne høre mere om dig. Fortæl os, hvem du er, hvad du står for og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af BDO.

Vi indkalder til samtaler løbende, og håber på, at den rigtige, nye kollega kan tiltræde hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sune Momme Jeppesen på sujep@bdo.dk eller + 45 51 58 60 05.
Det er ham her:

Vi ser frem til at modtage dit CV og høre, hvorfor du har lyst til at blive en del af BDO.
 
Ansøg
Del i dit netværk
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Sune Momme Jeppesen Manager, Rekruttering
Jobområde: Business Services & Outsourcing (Erhvervsservice)
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Snarest muligt
Kontor: Aalborg, Brønderslev, Frederikshavn, Hirtshals, Hjørring, Hobro, Skagen, Sæby, Aabybro
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Kystvejen 29
8000 Aarhus C
CVR: 20222670
Powered by Emply