Dygtig lønkonsulent til BDO Danmark

Vil du være en del af et fedt lønteam i et af landets førende rådgivnings- og revisionshuse? BDO søger en lønkonsulent, som er fagligt nysgerrig og klar på at udvikle sine lønkompetencer yderligere.

Alt efter hvor du bor i landet, bliver du tilknyttet vores kontor i København, Aarhus, Aalborg eller Esbjerg, hvor du bliver en del af et fagligt dygtigt team.

Dit job som lønkonsulent i BDO

I denne rolle kommer du til at udarbejde løn for en blandet portefølje af kunder, både danske og internationale. Derfor er det også vigtigt, at du er tryg ved at tale både dansk og engelsk.

Du vil få din egen kundeportefølje, som du bliver ansvarlig for. Porteføljen tilpasser vi i samarbejde, så den passer til dine kompetencer og din profil.

Eksempler på arbejdsopgaver

  • Lønadministration for danske og internationale kunder
  • Komplekse lønforhold såsom aktieløn, provision og lignende
  • Opsætning af lønsystemer
  • Udarbejdelse af lønrapporter
  • Lønkørsel i forskellige lønsystemer
  • Generel rådgivning inden for payroll

Ønskelisten

Vi forventer ikke, at du kan det hele fra start, men vi forventer, at du har flere af følgende kompetencer:

  • Erfaring med lønadministration, gerne inden for konsulentbranchen
  • Kendskab til grønlandsk løn er en fordel, men ikke et krav
  • Er fagligt nysgerrig og opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer
  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret – selvom der altid er en hjælpende hånd at hente

Og hvad tilbyder vi så dig?

Du bliver en del af en arbejdsplads med fokus på høj faglighed, en uformel omgangstone og et stærkt socialt sammenhold.

Derudover får du et fagligt stærkt bagland at trække på og direkte adgang til den nyeste viden og praksis i en organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.

BDO prioriterer medarbejdertrivsel, et balanceret arbejdsliv og karriereudvikling højt. Vi tilbyder pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. Derudover har du mulighed for at deltage i undervisning og videndeling med kolleger rundt i hele landet.

Kort om BDO – resten skal opleves

BDO har 34 kontorsteder fordelt over hele Danmark, og ét i Grønland, samt mere end 1.800 medarbejdere, der til sammen udgør et stort fagligt netværk af specialkompetencer. BDO´s internationale netværk tæller mere end 166 lande og 115.000 ansatte på verdensplan.

Send os din ansøgning allerede i dag

Nu har vi fortalt dig lidt om, hvorfor du skal vælge os, og nu vil vi meget gerne høre mere om dig. Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores kontor.

Vi indkalder til samtaler løbende og håber, at den rette nye kollega kan tiltræde hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Sune Momme Jeppesen på SUJEP@BDO.dk eller på +45 51 58 60 05. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre, hvorfor du har lyst til at blive en del af BDO. 

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigt muligt
Kontaktperson:
Sune Momme Jeppesen Senior Manager, Recruitment
Jobområde: Business Services & Outsourcing (Erhvervsservice)
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Snarest muligt
Kontor: Aalborg, Aarhus, Esbjerg, København
BDO Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 45719375