Erfaren regnskabsmedarbejder med kvalitet og kunderådgivning for øje – bliv en del af BDO i Sæby

Går høj faglighed, nysgerrighed på at lære nyt og den nære kunderådgivning hånd i hånd hos dig? Hos os er svaret ja! Vi vækster på ydelser til vores kunder indenfor bogholderi, lønadministration og økonomistyring, og søger derfor endnu en god kollega til vores Business Services & Outsourcing team i Sæby. Lyder det som noget for dig, så tøv ikke med at læse videre. 

 

Jobbet som regnskabsmedarbejder hos BDO 

BSO-afdelingen servicerer BDO’s kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering, og du kan derfor se frem til en meget forskelligartet hverdag, hvor afveksling og udvikling er i højsædet. 
Med stillingen følger en individuel tilpasning af din rolle, alt efter hvor du befinder dig, og hvilke kvalifikationer du kommer med – en dialog vi ser frem til at have med dig. Vi ser gerne, at du har bred erfaring inden for nedenstående områder, så du selvstændigt kan varetage egen portefølje, men vi opfordrer dig til at ansøge, selv hvis du ikke genkender dig selv i alle de beskrevne kvalifikationer. Vi sætter pris på forskellige perspektiver og erfaringer, og ser frem til at høre fra dig, hvis du mener, at du alligevel kan bidrage positivt til vores team. 

Et udsnit af dine arbejdsopgaver kunne lyde: 

  • Finansbogføring 
  • Debitor- og kreditorstyring 
  • Moms 
  • Månedsafslutning og rapportering 
  • Afstemninger og klargøring til revisor 
  • Lønadministration 

I BDO er vores formål, at vi er mennesker, der hjælper mennesker med at realisere deres drømme. Med det følger en naturlig lyst til at hjælpe vores kunder med at navigere mod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed. Derfor ser vi gerne, at du jævnligt er på besøg hos dine kunder, så du møder dem, der hvor de er og i øjenhøjde. 

 

Dine faglige kompetencer  

  • Flair for IT og digitale værktøjer. 
  • Regnskabsuddannet, evt. tidligere revisor, økonomiassistent, controller eller lignende. 
  • Erfaring med økonomisystemer- især e-conomic. 
  • Erfaren bruger af Excel. 

 

Vi tilbyder dig 
Du bliver en del af en arbejdsplads med 24 dygtige og smilende kolleger, der alle vægter en uformel omgangstone og et stærkt socialt sammenhold højt. 
 
Du får et fagligt stærkt bagland at trække på, med mere end 1700 kolleger i Danmark, og direkte adgang til den nyeste viden og praksis, i en organisation hvor der ikke er langt fra tanke til handling. 
 
BDO prioriterer medarbejdertrivsel, et balanceret arbejdsliv og karriereudvikling højt, og vi tilbyder pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. Derudover har du mulighed for at deltage i undervisning af og videndeling med kolleger rundt i hele landet. 
 
 

Vi vil rigtig gerne høre noget mere om dig… 
Så hvis jobbet lyder spændende, vil vi gerne læse dit CV. 

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position. 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Katharina Ottosen på +45 29266366. 
 
Start vil være hurtigst muligt, og vi indkalder løbende til samtaler. 
 
Vi ser frem til at høre fra dig. 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Katharina Lyster Ottosen Consultant, Recruitment
Jobområde: Business Services & Outsourcing (Erhvervsservice)
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Kontor: Sæby
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670