Vil du være med til at styrke databeskyttelsen i en af Danmarks førende revisions- og rådgivningsvirksomheder? Kan du lide en spændende arbejdsdag med afvekslende opgaver og fyldt med faglige udfordringer? Hos BDO søger vi en GDPR-specialist til vores interne Risk & Compliance-afdeling.
Om rollen
Som GDPR-specialist i BDO’s interne GDPR-team får du en bred og selvstændig rolle med ansvar for en række opgaver på databeskyttelsesområdet, hvor du vil spille en central funktion i arbejdet med at sikre og videreudvikle vores databeskyttelsesindsats.
Du bliver en del af Risk & Compliance, et fagligt stærkt team bestående af bl.a. jurister og statsautoriserede revisorer, der arbejder for at sikre, at BDO overholder relevant lovgivning samt yderligere eksterne og interne krav. I rollen vil du få tæt samarbejde med dine øvrige kolleger i GDPR-teamet og have berøringsflader med nøglefunktioner som IT og HR for at sikre en sammenhængende compliance-indsats.
Dine primære opgaver vil omfatte:
Rollen indebærer således både interne opgaver – som vedligeholdelse af fortegnelser – og opgaver relateret til BDO’s eksterne kunde- og leverandørforhold.
Om dig
Vi forestiller os, at du har en juridisk baggrund som cand.jur. eller cand.merc.jur., og at du har minimum 3-4 års relevant erfaring med GDPR og databeskyttelse – eksempelvis fra rådgivnings- eller revisionsbranchen, en GDPR-funktion i en større virksomhed eller det offentlige.
Du har en passion for GDPR, trives i en rolle med mange kontaktpunkter på tværs af organisationen og er i stand til at arbejde struktureret og detaljeorienteret. Samtidig formår du at kommunikere komplekse juridiske emner på en letforståelig måde, både skriftligt og mundtligt. Du trives i et miljø med mange forskelligartede opgaver og med frihed under ansvar, til at drive opgaver fremad med fokus på kvalitet og fremdrift.
Vi tilbyder dig
Hos BDO får du mulighed for at spille en central rolle i en organisation, hvor databeskyttelse tages alvorligt og prioriteres strategisk. Du kan se frem til:
Kort om BDO – resten skal opleves
BDO er en dansk-ejet rådgivnings- og revisionsvirksomhed, der er en del af det globale BDO-netværk med ca. 115.000 ansatte i 166 lande. Vi har 34 kontorer i Danmark og over 1.800 medarbejdere, og som ansat hos os får du adgang til et stort netværk af specialkompetencer og mulighed for effektivt samarbejde med kolleger i hele verden.
Er du vores nye kollega?
Vi har givet dig et indblik i, hvad vi kan tilbyde, og ser frem til at høre mere om dig. Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor netop du er den rette til rollen som GDPR-specialist hos BDO. Vi indkalder til samtaler løbende og håber på at finde den rette kandidat, som kan tiltræde hurtigst muligt.
I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at vedlægge et billede i din ansøgning. Dette er én af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt arbejdsmiljø, hvor alle har lige muligheder og rettigheder.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Claus René Roserin, Senior Director, Lead of Recruitment, på +45 31 16 46 26.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV.