Er du verdensmester i IT-support, og brænder du for at hjælpe andre med netop dette? Så er det måske dig, vi søger til BDO’s IT-afdeling på vores hovedkontor i Aarhus.
Okay, måske er du ikke verdensmester… Men vi forestiller os, at du kommer med en baggrund som IT-supporter og har arbejdet med 1line support i en lignende stilling. Hvis du gør det, kan vi tilbyde dig et spændende job i et stærkt team, hvor opgaverne er mange.
Dit job som IT-Supporter i vores Service Desk
Du trives i en spændende og udfordrende hverdag, hvor du har fokus på et stærkt samarbejde med dine kolleger og tager ansvar for dine opgaver. Samtidig får du mulighed for at arbejde med de nyeste teknologier.
Dine opgaver vil ud over support i Microsoft produkterne også bestå af support på egenudviklede applikationer og løsninger samt branchespecifikke revisorprogrammer, derfor er det vigtigt, at du er nysgerrig og villig til at lære nyt. Du vil i høj grad få mulighed for at præge supportafdelingen med dine egne initiativer, og du skal derfor kunne indgå konstruktivt i opgaveløsningen.
Dit arbejde udføres primært fra vores nyopførte domicil i Aarhus C, som er en del af den bæredygtige bydel ”Trælasten”. Kvadratmeter i massevis, medarbejderlounge og tagterrasse er blot nogle af de ting, du kan se frem til.
Dine primære opgaver
Om dig
Den rette kandidat kan, udover at få blod på tanden af ovenstående opgaver, se sig selv i en serviceminded og ansvarsfuld rolle i relation til den samlede forretning i BDO.
En teamplayer med teknisk baggrund samt en inddragende tilgang. Herudover kan den ideelle kandidat formentlig sætte flueben ved følgende:
Kort om BDO – resten skal opleves
Hos BDO bliver du en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Samarbejdsformen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver.
Fælles for BDO er, at alle arbejder hen mod at efterleve strategien ”Mennesker der hjælper mennesker med at opnå deres drømme”. Både dine egne-, kollegernes-, kundernes- og forretningens drømme.
BDO har 34 kontorsteder fordelt over hele Danmark, og ét i Grønland, samt mere end 1.700 medarbejdere, der til sammen udgør et stort fagligt netværk af specialkompetencer. BDO’s internationale netværk tæller 166 lande og over 115.000 ansatte på verdensplan.
Ansøgning
Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være vores nye IT-Supporter i Service Desk.
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen og gerne med opstart snarest muligt. Vi indkalder løbende til samtaler, så send os gerne din ansøgning snarest.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Henrik Lage, Director, Service Desk, på tlf. 41 96 24 80 eller e-mail helag@bdo.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Læs mere om os på www.bdo.dk.