KYC-medarbejder søges til BDO’s Risk & Compliance

I BDO søger vi en ny kollega til Risk & Compliance. Vi fokuserer på at udvikle processer og implementere gode løsninger, der sikrer, at BDO overholder relevant lovgivning, herunder revisorloven og hvidvaskloven. Vi vægter tillid, åbenhed og det sociale meget højt. 

Du vil komme til at arbejde på vores kontor på Havneholmen i København. 

Spændende KYC-opgaver venter på dig 
Vi søger en struktureret, analytisk og serviceminded kollega med mindst 2 års erfaring med AML / KYC til vores Client Compliance Team, hvis primære formål er at håndtere kundekendskabsprocedurer og konflikttjek for BDO i Danmark. 

De opgaver, du vil komme til at arbejde med, omfatter blandt andet:

  • Kundekendskabsprocedurer på potentielle og eksisterende kunder
  • Afklaring af problemstillinger og risikovurderinger i KYC-processen
  • Indhentelse af relevant hvidvaskdokumentation fra kunder  
  • Support af kolleger og kunder
  • Konflikttjek 

Vi understøtter og rådgiver vores revisorer og konsulenter inden for hvidvaskloven, risikovurdering af kunder samt konflikttjek, hvorfor der også vil være løbende support via e-mail og telefon. Vi modtager ligeledes henvendelser fra vores kunder, hvorfor du skal trives med at kommunikere og yde en høj service i udførelsen af opgaverne. 

Om dig 
Vi forestiller os, at du har følgende kompetencer:

  • Mindst 2 års erfaring med AML / KYC
  • Formår at holde overblikket i en travl hverdag
  • Erfaring med løsning af forskellige administrative opgaver
  • Nysgerrig og analytisk, og viljen til at tilegne dig ny faglig viden
  • Du er god til at kommunikere og skabe relationer
  • Du er en holdspiller og kan lide at samarbejde med dine kolleger

Vi tilbyder dig 
Du bliver en del af en organisation, hvor udvikling, videndeling og formidling af informationer er vigtig. Vi prioriterer medarbejdertrivsel og karriereudvikling højt, og vores mål er, at du oplever en fleksibel karrierestruktur med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, der kan harmonere med familie og fritid.

Vi har en åben og ærlig omgangstone med respekt for hinandens forskelligheder og styrker, og vi arbejder i en flad organisation, hvor vejen til en beslutning er kort.

BDO har mere end 1.800 engagerede og ambitiøse medarbejdere fordelt på over 34 kontorer i hele landet. Dermed har du altid et stort fagligt netværk i ryggen med mulighed for at trække på aktuel viden samt specialkompetencer. Det kan du både via BDO’s specialafdelinger (Skat, Moms og Advisory) og igennem det interne netværk i BDO og BDO International med over 111.000 medarbejdere i 164 lande.

BDO tilbyder desuden pensionsordning, en lang række medarbejdergoder og rabatordninger samt en attraktiv lønpakke, som forhandles individuelt.

Arbejdstid 
Arbejdstiden være en fuldtidsstilling.  


Ansøgning
Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores afdeling.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Director for Client Compliance Teamet Samuel David Stender på +45 4196 7271.

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende, og vi anbefaler derfor at du ansøger hurtigst muligt. 

Vi ser frem til at høre fra dig.

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Samuel David Stender Director, Risk & Compliance
Jobområde: Risk & Compliance
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Kontor: København
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670