Ledende revisor til byens bedste udsigt – BDO Kolding

Du ankommer til Kolding Åpark og tager elevatoren op til syvende sal, klar til en ny dag med udsigt over vandet og byens tage. Du åbner computeren og danner dig overblikket over den kommende uge, der både står på spændende kundebesøg og arrangement med dine kolleger – skal du med?

 

Dit nye job

Med stillingen følger en individuel tilpasning af din rolle, alt efter hvor du befinder dig, og hvilke kvalifikationer du kommer med. Vi forventer dog, at du har enten HD-niveau eller en Cand.merc.aud, samt at du har erfaring med, eller drømmer om, at være ledende revisor. At være ledende revisor indebærer blandt andet ledelsesansvar, kvalitetssikring og at følge opgaven fra a til z.

Du vil få ansvaret for dine egne kunder, som du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger hjælper med at navigere mod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed. Vi sætter os altid godt ind i kundernes situation, så vi kan møde dem, der hvor de er. Det er derfor vigtigt, at du trives med de faglige udfordringer, der involverer en tæt kundekontakt. 
 

Udover det allerede nævnte kan du blandt andet se frem til:

  • Opgaver inden for regnskab, revision, rådgivning og skattemæssige forhold
  • En individuelt tilpasset kundeportefølje med stort ansvar og kundekontakt fra dag ét
  • Stor mulighed for menneskelig og faglig udvikling med såvel kunder samt med den facilitering, som vores BDO Academy understøtter

 

Derfor skal du være BDO’er

Kontoret huser 70 gode kolleger, der spænder fra privat revision, som du bliver en del af, til Business Services & Outsourcing og vores offentlige afdeling. Du bliver en del af et ungt miljø, hvor der er rig mulighed for at være social både i og uden for arbejdstiden, hvad end det er til et spil pool i vores medarbejderrum i frokostpausen eller til diverse sociale arrangementer året rundt på tværs af afdelingerne. Måske du skal med på vores næste personaletur til Bremen?

 

Kort om BDO – resten skal opleves

BDO har 34 kontorsteder fordelt over hele Danmark, og ét i Grønland, samt mere end 1.700 medarbejdere, der til sammen udgør et stort fagligt netværk af specialkompetencer. BDO’s internationale netværk tæller mere end 166 lande og over 115.000 ansatte på verdensplan.

Ønsker du at lære mere om BDO? Læs mere her.

 

Er du vores nye kollega?

Nu vil vi meget gerne høre mere om dig, så fortæl os hvem du er, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af BDO.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Claus René Roserin på crr@bdo.dk eller 31 16 46 26.
 

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Snarest muligt
Kontaktperson:
Claus René Roserin Director, Lead of Recruitment
Jobområde: Privat Revision
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Snarest muligt
Kontor: Kolding
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670