Økonomisk administrative bygherrerådgivere med speciale indenfor alment byggeri til BDO Advisory

I BDO Advisory yder vi bistand til projekt- og procesledelse af større byggeprojekter. Vi er dedikeret til at hjælpe vores kunder med ydelser af økonomisk/administrativ karakter, som understøtter bygherre - i samarbejdet med tekniske rådgivere, entreprenører og offentlig myndighed – og vi håber, at du har lyst til at være en del af holdet.

Med mere end 1700 medarbejdere og 34 kontorer rundt omkring i hele landet er vi fleksible, hvad angår lokationen af din fysiske arbejdsplads. Vi opfordrer derfor alle relevante kandidater, uanset geografisk placering, til at søge, og så glæder vi os til at indgå en dialog om muligheder og ønsker.

 

Din profil

Som bygherrerådgiver er du med til at skabe økonomisk overblik, planlægge, administrere og kommunikere dine opgaver overfor bygherre og andre interessenter. Du servicerer dine kunder, primært indenfor den almene sektor, der efterspørger specialiseret rådgivning og bistand indenfor primært nybyggeri og renovering af almene boliger, men dine opgaver kan også omfatte andre offentlige eller offentligt støttede bygherrer.

Det er derfor et ønske at:

  • du har erfaring med økonomisk rådgivning og bistand til den almene boligsektor, primært i forbindelse med byggeprojekter
  • du har et godt netværk indenfor den almene boligsektor, som du kan aktivere
  • du har erfaring med projekt- og procesledelse
  • du er god til at tænke forretning, i såvel salget som i selve løsningen af opgaverne
  • du har en udadvendt og kontaktskabende adfærd, og du har lyst og evner til at etablere og udvikle nye såvel som allerede etablerede kunderelationer
  • du kommer med engagement, energi og initiativ og har lyst til at udvikle og drive forretningen fremad
  • du er empatisk og møder såvel kunder som kollegaer i øjenhøjde
  • du har lyst til en sjov, udfordrende og lærerig dagligdag i et sammentømret team af dygtige kollegaer, hvor hjælpen altid er nær

BDO Advisory er en professionel projekt- og netværksorganisation, som nyder at arbejde med projekter, i en omskiftelig hverdag, hvor hele landet er vores arbejdsplads. Der må forventes en vis intern mødeaktivitet på vores kontor i Randers.

Vi er et stort og solidt konsulenthus, og vi oplever stor efterspørgsel på vores rådgivningsydelser, hvorfor du kommer til at spille en vigtig rolle i den fortsatte udvikling af organisationen.

Vi prioriterer balancen mellem dit arbejdsliv og privatliv højt. Vi mener, at balance mellem det professionelle og det private er en afgørende faktor for din egen trivsel og vores fælles succes, ligesom vi støtter op om både din menneskelige og din faglige udvikling.

Vi lover dig et job med spændende og varierede opgaver, der selvfølgelig tilpasses din erfaring og præferencer.

 

Kontakt os allerede i dag, hvis du er interesseret!

Send os din ansøgning med dit CV og fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være vores nye kollega.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Advisory, Jørgen-Ulrik Christensen på JUC@bdo.dk eller telefon 51586094.

 

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV.

 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Snarest
Kontaktperson:
Jørgen-Ulrik Christensen Partner, Advisory
Jobområde: Advisory
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Kontor: Randers
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670