Serviceminded kontorassistent/sekretær søges til BDO i Hobro

BDO i Hobro er en del af en dynamisk rådgivnings- og revisionsvirksomhed, og du bliver en del af en indlevende organisation med en uformel samarbejdsform.

Vi søger en effektiv og engageret kontorassistent/sekretær, der kan opretholde god service og kvalitet i arbejdet på et højt fagligt niveau.

JOBBET
Hos BDO i Hobro bliver du en meget vigtig del af teamet. Du vil få en bred vifte af opgaver, og dit job er af stor betydning i forhold til at få kontorets aktiviteter til at glide nemt, så dine kolleger og vores kunder har oplevelsen af et højt service- og kvalitetsniveau. Samtidig er det afgørende, at vores kunder opfatter os som dygtige og dedikerede, og her kommer du til at spille en vigtig rolle i receptionen, som et af vores ansigter udadtil.

Du bliver en ”blæksprutte” og skal sætte pris på mangeartede arbejdsopgaver, herunder også opgaver af rutinemæssig karakter. Du skal yde god service og levere kvalitet i arbejdet, ligesom det er vigtigt, at du kan holde hovedet koldt, når der er travlt. Stillingen er sæson- og opgavebetonet, hvorfor du skal være fleksibel, særligt i første halvår, hvor vi har travlt.

ARBEJDSOPGAVER
  • Kundemodtagelse og telefonpasning
  • Servicering ved kundemøder mv.
  • Assistance med administrative opgaver for kontorets partnere
  • Kvalitetssikring og korrekturlæsning af større regnskaber m.m.
  • Fakturering
  • Debitorrykning mv.
  • Kontering af købsfakturaer til betalingsflow
  • Tilsyn med kopimaskiner og printere, varebestilling etc.
  • Web-registrering VIRK
  • Kopiering, scanning og posthåndtering
  • Planlægning af arrangementer
  • Ad hoc-opgaver i forskelligt omfang.

FAGLIGE KOMPETENCER
  • Erfaring fra revisionsbranchen og administrativ stilling vil være en fordel
  • Gode IT-kundskaber – rutineret bruger af Office-pakken og er generelt fortrolig med IT-programmer
  • Flair for tal, gerne med bogholderi- og regnskabsforståelse
  • Skriftlige danskkundskaber på højt niveau.

PERSONLIGE KOMPETENCER
  • Du er omhyggelig og har et skarpt øje for detaljen.
  • Du er positiv, smilende og imødekommende.
  • Du er serviceminded – både i forhold til kunder og kolleger.
  • Du er selvstændig og tager ansvar for egne opgaver.
  • Du bevarer overblikket også i pressede situationer.
  • Du er venlig og empatisk.
  • Du har sans for systematik og orden.
  • Du sætter pris på opgavernes mangfoldighed.
  • Du er i øvrigt initiativrig, imødekommende og udviser god situationsfornemmelse.

VI TILBYDER
Vi tilbyder et spændende og mangeartet administrativt job med høj grad af selvstændighed, hvor lysten til at supportere skal være i højsædet. Du vil blive en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Vi har en åben og ærlig omgangstone med respekt for hinandens forskelligheder og styrker, og alle medarbejdere bidrager til det sociale fællesskab.

Vi arbejder i en uformel og flad organisation, hvor vejen til beslutninger er kort. Vores mål er, at du oplever gode muligheder for faglig og personlig udvikling, der kan harmonere med familie og fritid.

BDO i Hobro er en del af BDO i Danmark, der har 32 kontorer fordelt over hele landet og i alt ca. 1.300 medarbejdere. Dermed har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Herudover har du den faglige tyngde gennem BDO’s interne netværk i Danmark og BDO International, der i alt tæller 167 lande og mere end 90.000 ansatte i verden.

BDO tilbyder en attraktiv lønpakke, som forhandles individuelt. Heri er fx fri telefon, pensionsordning og en lang række andre medarbejdergoder.

ANSØGNING
Fortæl os hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores kontor.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Partner, statsautoriseret revisor, Michael Graversen på tlf. 9657 4827 eller Senior Partner, statsautoriseret revisor Thomas Nielsen på tlf. 9657 4814.

Arbejdstid: 37 timer.

Tiltrædelse: 1. august 2021.

Ansøgninger vil blive behandlet løbende.

BDO betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer alle – uanset køn, alder, livsstil, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at søge stillingen.

Læs mere om os på www.bdo.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

 
Ansøg
Del i dit netværk
Frist: Snarest muligt
Kontaktperson:
Michael Graversen Senior Partner, statsautoriseret revisor
Jobområde: Privat Revision
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: 1. august 2021
Kontor: Hobro
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Kystvejen 29
8000 Aarhus C
CVR: 20222670
Powered by Emply