Skarp i Revision og Regnskab? Vi har din næste udfordring!

I hjertet af Aalborg ligger vores kontor, hvor vi som dedikerede specialister brænder for at gøre en forskel. Vi er et hold af erfarne revisorer, der værdsætter samarbejde og fejrer succes sammen. Udover arbejde prioriterer vi trivsel og arrangerer sociale aktiviteter. Som en del af det store BDO-netværk får du adgang til ressourcer og muligheder, mens vores lokale tilstedeværelse sikrer stærke relationer med både kunder og kolleger. Hvis du leder efter mere end blot et job og ønsker at være en del af et fællesskab, hvor du kan udvikle dig fagligt og personligt, så er BDO Aalborg stedet for dig.

Hos BDO i Aalborg er vi en proaktiv kraft, der former fremtiden for vores mangfoldige kundebase af små og mellemstore virksomheder. Med vores stærke hold af 135 dedikerede medarbejdere stræber vi efter at gøre en markant forskel for vores kunder ved at fokusere på deres vækst og succes.

Jobbet
Vi søger en erfaren og passioneret kandidat med minimum 4 års erfaring til at håndtere revisionsopgaver og -erklæringer, udarbejde årsrapporter og skattebilag samt yde specialiseret rådgivning og assistance inden for skat, moms og regnskab. I denne rolle vil du arbejde på tværs af forskellige brancher og få ansvaret for dine egne kunder, som du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger hjælper med at navigere mod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed.

Med stillingen følger en individuel tilpasning af din rolle alt efter hvor du befinder dig og hvilke kvalifikationer du kommer med. Vi forventer dog, at du har enten HD-niveau eller en Cand.merc.aud. 

Vores tilgang er at møde kunderne i øjenhøjde og sikre, at vi hjælper dem med at skabe størst mulig værdi, hvilket kræver engagement og ansvarlighed. Hvis du er ambitiøs og trives med faglige udfordringer samt tæt kundekontakt, så grib chancen for at være en del af vores dynamiske og dedikerede team!

Vi tilbyder
I BDO vægter vi din trivsel højt og stræber efter at skabe en åben og respektfuld arbejdskultur, hvor du som medarbejder føler dig inspireret og engageret. Vi giver dig betydelig indflydelse og ansvar både i din daglige opgaveløsning og på længere sigt, da vi tror på at fremme dit fulde potentiale. Vi har høje forventninger, fordi vi tror på dine evner og ønsker at støtte dig i at overgå dine karrieremål. Gennem vores uddannelsescenter, BDO Academy, sikrer vi, at du får den rigtige støtte til at bidrage til vores strategi og udviklingen af vores kontorer. Hos os er rammerne sat for din succes, og vi ser frem til at se dig nå nye højder.

BDO i Aalborg er en del af BDO Danmark, der har 34 kontorer fordelt over hele landet, og ét i Grønland, samt mere end 1.700 medarbejdere. Du får adgang til et omfattende fagligt netværk af specialkompetencer hos BDO. Vores ekspertise spænder bredt, lige fra rådgivning og revision til regnskab og Business Support. Dette netværk omfatter dynamiske forretningsenheder som skat, moms, Advisory, Risk Assurance samt Corporate Finance – alt sammen skræddersyet til at imødekomme behovene på både det private og offentlige marked. Med os ved din side har du ressourcerne til at tackle enhver udfordring og gribe enhver mulighed. Herudover har du den faglige tyngde gennem BDO’s interne netværk i Danmark og BDO International, der i alt tæller 166 lande og mere end 115.000 ansatte i verden.

Send os din ansøgning – allerede i dag
Nu har vi fortalt dig lidt om, hvorfor du skal vælge os, og nu vil vi meget gerne høre mere om dig. Fortæl os hvem du er, hvad du står for og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores kontor.

Hør mere om stillingen, kontakt Director, Claus René Roserin på telefon +45 31 16 46 26. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og høre, hvorfor du har lyst til at blive en del af BDO.

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Snarest muligt
Kontaktperson:
Claus René Roserin Director, Lead of Recruitment
Jobområde: Privat Revision
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Snarest muligt
Kontor: Aalborg
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670