Til vores moderne kontor i Aalborg, søger vi endnu en god medarbejder. Inden for offentlig revision i BDO er opgaverne mange, varierede og spændende. Vi leder derfor efter endnu en god kollega til at indgå i vores 30 personer store team i henholdsvis Aalborg og Aarhus.
Vi leder efter en kollega, der er god til at overskue en hverdag med stor variation i arbejdsopgaver og kunder. Derudover er det godt, hvis du trives i selv at tage ansvar for dit arbejdsområde. Vi nyder stor succes, og vil du gerne være en del af det – og hjælpe os med at blive endnu dygtigere – så læs endelig videre.
Din dagligdag vil blive blandet med revisionsopgaver inden for sagsrevision på det sociale- og beskæftigelsesrettede område samt erklæringsopgaver m.fl. Din baggrund kan derfor eksempelvis være kommunal.
Måske sidder – eller har du siddet – som controller i kommunen, socialrådgiver, økonomisk sagsbehandler eller noget helt fjerde. Hos os er kompetent rådgivning i højsædet. Derfor er det vigtigt for os, at du kan se dig selv i en rolle, hvor du skal ud og tale med kommuner, jobcentre og lignende, og har en viden om, hvordan deres hverdag ser ud, og hvilke regler og love, de arbejder under.
At være revisor og rådgiver hos os er ikke bare et skrivebordsarbejde med nogle tal – det er samarbejde med og service overfor vores rigtig mange og gode kunder.
Vores BDO-kontor er revisor for 19 kommuner i Nord- og Midtjylland, og vi er revisor for Region Nordjylland, en række andre virksomheder, museer, kirkekasser samt masser af andre kunder.
Udover mange spændende opgaver følger en flok af gode og dygtige kolleger, som du vil blive en del af. Vi går op i, at du får den hjælp, du skal bruge, trives på arbejdspladsen og får den løbende feedback og sparring, der skal til for, at du bliver en succes. Hvis du understøtter den filosofi, vil du passe rigtig godt ind hos os.
Dine primære opgaver
Dine personlige kompetencer
Dine faglige kompetencer
Om du er uddannet i kommunalt regi, eller har en revisorbaggrund, er ikke afgørende for os.
Det vigtige for os er, at du har et godt indblik i den offentlige sektor. Gerne med praktisk erfaring fra relevante områder, ledelsestilsyn, interne kontroller eller lignende. Hvis du har haft særligt fokus på social- og beskæftigelsesområde er det et plus men ikke et krav.
Vi tilbyder
Hos BDO bliver du en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Samarbejdsformen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver, hvor du løbende har mulighed for at sparre med kompetente kolleger omkring løsningen.
Vi har en flad organisation, så du vil opleve at arbejde sammen med kolleger på alle niveauer.
BDO i Aalborg er desuden en del af BDO Danmark, der har 34 kontorer fordelt over hele landet, og ét i Grønland, samt mere end 1.700 medarbejdere. Vores team i Aalborg inden for offentlig revision består i dag af 15 dygtige kolleger.
Arbejdstid
Fuldtid
Ansøgningsfrist og ansættelsesstart
Hurtigst muligt
Ansøgning
Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være vores nye kollega.
BDO betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer alle – uanset køn, alder, livsstil, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at søge stillingen.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-manager Sune Momme Jeppesen på +45 51 58 60 05 eller sujep@bdo.dk.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Læs mere om os på www.bdo.dk