Spændende teamlederrolle til Business Services & Outsourcing i Aarhus, hvor vi hjælper vores kunder med digitalt bogholderi

Har du erfaring med bogføring, regnskaber og måske endda ledelse? Vi har nemlig en unik mulighed i vores Business Services & Outsourcing (BSO) afdeling på vores hovedkontor i Aarhus.

DIT JOB SOM TEAMLEDER I BSO

I rollen kommer du til at drive og sikre fantastisk service af vores kunder på flere niveauer. 

På den ene side driver du udviklingen af afdelingen med din lederkasket, og sikrer, at I som afdeling leverer kvalitetsrådgivning til BDO’s kunder. Derudover har du ansvaret for din egen kundeportefølje, som du drifter ved siden af din ledergerning.

Vi håber, at du finder det spændende at drive og videreudvikle et område, hvor vi i forvejen er dygtige. Med det sagt kommer du selvfølgelig ikke til at stå alene. Din nærmeste leder sidder primært på kontoret i Silkeborg, men er ofte til stede i Aarhus, ligesom der sidder andre i ledergruppen i Aarhus, du kan sparre med ogsøge feedback hos. Derudover bliver du en del af et stort nationalt netværk i BDO, og kommer til at samarbejde med vores BSO-udviklingsteam, som understøtter alle BSO-afdelingerne, og hjælper med at finde og implementere de mest effektive digitale bogføringsværktøjer.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER
Du kommer i høj grad selv til at præge dine arbejdsopgaver, der kunne bestå af:

  • Ledelse af et team, som er specialister i at hjælpe vores kunder med deres bogholderi
  • Uddelegering og prioritering af arbejdsopgaver
  • Sikre optimale arbejdsgange i samarbejde med din leder og dit team
  • Optimere og eksekvere på nationale tiltag, herunder implementering og brug af digitale værktøjer for kunderne
  • Deltage aktivt på møder med nye kunder og være ansvarlig for prissætning, tilbud og fakturering

DINE FAGLIGE KOMPETENCER
Vi forventer ikke, at du kan det hele fra start, men vi forestiller os, at du kan nikke til flere af følgende:

  • Du har god erfaring med bogføring
  • Du har flair for anvendelse af den seneste nye teknologi
  • Du har erfaring med anvendelse af bogføringssystemer, Excel, processer m.m.
  • Du har ledelseserfaring
  • Du formår at drive et fagligt og socialt miljø, hvor det skal være sjovt at gå på arbejde

DINE PERSONLIGE KOMPETENCE

  • Du arbejder selvstændigt og struktureret
  • Med et kommercielt mindset er du også god til at tage de indledende skridt i en salgsdialog
  • Du kan indgå i et team med andre ledere og kender værdien af at være en god kollega
  • Du er fagligt nysgerrig og opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer
  • Du tager ansvar for egne opgaver og overholder deadlines


VI TILBYDER DIG
Du bliver en del af en arbejdsplads med fokus på høj faglighed, en uformel omgangstone og et stærkt socialt sammenhold.

Du får et fagligt stærkt bagland at trække på og direkte adgang til den nyeste viden og praksis, i en organisation hvor der ikke er langt fra tanke til handling.

BDO prioriterer medarbejdertrivsel, et balanceret arbejdsliv og karriereudvikling højt, og vi tilbyder pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. Derudover har du mulighed for at deltage i undervisning af og videndeling med kolleger rundt i hele landet.

 

Vi vil rigtig gerne høre noget mere om dig..
Så hvis jobbet lyder spændende, vil vi gerne læse dit CV og din ansøgning.

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsmanager Sune Momme Jeppesen på +45 51 58 60 05.

Start vil være hurtigst muligt, og vi indkalder løbende til samtaler.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Sune Momme Jeppesen Manager, Recruitment
Jobområde: Business Services & Outsourcing (Erhvervsservice)
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Snarest muligt
Kontor: Aarhus
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670