Har du lysten og kompetencerne til at arbejde med Transfer Pricing for BDO´s nationale og internationale kunder? Og vil du være en del af en velfungerende skatteafdeling i kraftig vækst og et erfarent transfer pricing team, så er det måske dig, vi leder efter?
Som Senior Manager/Director i vores transfer pricing-team får du en unik mulighed for at bidrage til ledelsen og forretningsudviklingen i en i forvejen velfungerende og ambitiøs transfer pricing-afdeling, som er til stede på vores kontorer i København, Århus og Aalborg.
Om jobbet
I vores transfer pricing-team rådgiver vi vores største internationale kunder indenfor de klassiske transfer pricing discipliner. Som Senior Manager/Director i transfer pricing teamet, vil du få følgende ansvarsområder/arbejdsopgaver:
Da vores transfer pricing-team er en integreret del af afdelingen for International Skat (ITS) i København, vil der for den rette kandidat også være mulighed for at løse opgaver, der relaterer sig til kildeskatter, CFC-beskatning, faste driftssteder samt grænseoverskridende strukturering.
Om dig
Du har en relevant universitetsuddannelse og en solid praktisk erfaring med transfer pricing. Du kan eksempelvis have én af de følgende profiler:
Som person er du grundlæggende nysgerrig på mennesker og med en grundlæggende professionel tilgang til dit arbejde. Din ledelsesstil er uhøjtidelig og funderet i en praksis og kommunikation, der sikrer psykologisk tryghed.
Da vi er i daglig kontakt med kunder og kollegaer rundt omkring i verden er det selvfølgelig afgørende, at du er i stand til at kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk på et relativt højt niveau.
Øvrigt
Jobbet kan være placeret på BDO’s kontor i enten København eller Århus, som alle tilbyder moderne faciliteter og er beliggende hensigtsmæssigt i forhold til både parkering og offentlig transport.
I BDO mener vi, at Work-Life balance er en afgørende faktor for såvel din som vores succes, og derfor lægger vi stor vægt på, at vores kollegaer har et afbalanceret liv ved siden af arbejdet. Samtidig sørger vi for de optimale forudsætninger for, at du kan skabe dig en god karriere med dyb faglig indsigt og hurtig tildeling af ansvar.
Om BDO
Du bliver en del af et af Danmarks førende rådgivnings- og revisionsfirmaer og en del af en landsdækkende organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Vi samarbejder uformelt, og du får stor indflydelse på og ansvar for dine egne opgaver. Vi tilbyder dig et job med gode muligheder for udvikling, ansvar og udfordringer.
Vores mål er, at du får gode karrieremuligheder og en fleksibel karrierestruktur, der passer til dit temperament og dine ønsker. Du får tilbud om kontinuerligt at videreudvikle din faglighed. Du får adgang til vores eget uddannelsescenter BDO Academy, hvor vi tilbyder kurser og videreuddannelse.
TP-teamet i København er en del af BDO i Danmark med i alt 32 kontorer og cirka 1.500 medarbejdere fordelt over hele landet. Du har derfor altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på både via BDO’s rådgivning, revision, regnskab og via vores forretningsenheder Skat og Moms samt Advisory med Consulting, Risk Assurance og Corporate Finance. Herudover får du en faglig tyngde via BDO’s interne netværk i Danmark og BDO International, der tæller mere end 165 lande.
Vi tilbyder en pensionsordning, en række medarbejdergoder og rabatordninger samt en lønpakke, som forhandles individuelt.
Ansøgning
Har ovenstående fanget din interesse, så upload dit CV og ansøgning via denne side.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Manager Sune Momme Jeppesen på +45 51 58 60 05 eller sujep@bdo.dk.
Vi indkalder løbende til samtaler.