Vi søger en økonomi- og regnskabskonsulent til et af vores kontorer på Sjælland

Er du en økonomi- eller regnskabskonsulent, revisor, eller har du tidligere arbejdet som controller? Er du kendt for din kvalitetsbevidsthed, og brænder du for at arbejde med økonomi og regnskab fra A-Z, samt udvikling og optimering af processer? Så er du måske den, vi søger i Business Services & Outsourcing-teamet (BSO) i BDO Sjælland.

Om BDO og Business Services & Outsourcing (BSO) 

BDO er et af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. For knap to år siden valgte BDO Sjælland at investere endnu mere i skræddersyede selskabsadministrative løsninger inden for bogføring, controlling, rapportering m.m. ved at etablere et separat BSO-team på lige fod med Audit, Tax og andre specialistafdelinger i BDO. Med andre ord investerer og arbejder vi på at blive de bedste inden for outsourcing af selskabsadministrative ydelser. Herunder fokuserer vi på at anvende de nyeste digitale værktøjer og metoder for at skabe værdi og effektivisere vores kunders arbejdsgange, så kunderne med god samvittighed og ro i maven i stedet kan fokusere på det, de gør bedst.

Vi vokser og søger derfor flere controllere og økonomi- og regnskabsprofiler, der kan styrke vores teams fordelt på Sjælland og levere høj kvalitet og service til vores kunder.

BDO har 34 kontorer fordelt over hele landet og ét i Grønland samt mere end 1.800 medarbejdere. Business Service & Outsourcing på Sjælland består i dag af 40+ dygtige kolleger, der er lokaliseret på vores kontorer i København, Roskilde, Køge og Kalundborg. Som den rette kandidat kan du selv vælge, hvilket kontor du ønsker at tilknyttes – ligesom der er mulighed for enkelte arbejdsdage hos kunderne for at sikre, at den tætte dialog og relation skabes mellem dig og kunden.

Om stillingens opgaver

  • Ansvar fra A-Z for egen kundeportefølje, herunder bogføring, afstemning, controlling, rapportering, moms, årsrapporter, skat og kundekontakt.
  • Samarbejde med dine kollegaer i BSO-teamet, herunder sikre konstruktiv feedback til- og oplæring af trainees. 
  • Optimering af arbejdsgange i samarbejde med gruppeleder, teamleder og digitaliseringsteamet.

Om dig

  • Du har færdiggjort eller er i gang med en relevant uddannelse inden for økonomi, regnskab eller lignende
  • Erfaring som enten økonomimedarbejder, konsulent, revisor eller controller er et plus, men ikke et krav
  • Erfaring med forskellige digitale ERP-værktøjer, såsom SAP, NetSuite, Xledger, Uniconta, E-conomic, Business Central, Corpay og Pleo, er et plus, men heller ikke et krav
  • Du er interesseret i digitalisering og automatisering, som er en stor del af vores hverdag
  • Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Fokus på kvalitet og orden i vores leverancer – vi sælger ’orden i penalhuset’, og det er vigtigt, at du er grundig ift. dine leverancer 

Vi opfordrer dig til at ansøge, også hvis du ikke genkender dig selv i alle de beskrevne kvalifikationer. Vi sætter pris på forskellige perspektiver og erfaringer og ser frem til at høre fra dig, hvis du mener, at du kan bidrage positivt til vores teams.

 

Vi tilbyder 

En unik mulighed for at blive en del af en spændende vækstrejse, hvor du får ansvar, indflydelse og nye indsigter fra dag 1.

Et engageret team bestående af eksperter inden for forskellige felter.

En sjov og engagerende arbejdsdag, hvor du vil udvikle dig inden for eget felt, men også lære om andre områder.

Vi lægger vægt på et inspirerende arbejdsmiljø med fokus på vores medarbejderes trivsel og deres karriereudvikling. Vores eget uddannelsescenter, “BDO Academy”, giver dig mulighed for løbende faglig og personlig udvikling.

Derudover vil du blive en del af et fantastisk team med en uformel omgangstone, hvor vi prioriterer balancen mellem arbejdsliv og privatliv højt.

 

Lad os høre fra dig 

Drop den formelle ansøgning og send os i stedet dit CV med et par ord om dig selv. Vi behandler CV’erne løbende.

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Director for Business Services & Outsourcing, Kimmie Kubis Tronborg på +45 53 62 00 70 eller KITRO@BDO.dk 

Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.

Grundet ferieafvikling vil der i sommerperioden være længere svartid på din ansøgning. Vi læser naturligvis alle ansøgninger og vender tilbage, så snart vi kan – tak for din tålmodighed og god sommer!

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Jobområde: Business Services & Outsourcing (Erhvervsservice)
Jobtype: Fastansættelse
Kontor: Kalundborg, København, Roskilde, Køge
Kontaktperson:
Kimmie Kubis Tronborg Director, Business Services & Outsourcing
BDO Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 45719375