Vil du gøre en forskel for dine kunder? Bliv regnskabsmedarbejder hos BDO i Herning 

De sidste par måneder har du haft fornøjelsen af at have din daglige gang hos BDO i Herning på den naturskønne beliggenhed Birk Centerpark. Lige fra dag et har du følt dig godt taget imod af dine 50 kolleger, og du kan mærke, at formålet, at ” være mennesker, der hjælper mennesker med at realisere deres drømme”, er mere end bare et udtryk. Fra dag ét har du haft ansvaret for egne kunder, som du, gennem skræddersyede finansielle løsninger, hjælper med at navigere mod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed. Lyder det som noget for dig, så tøv ikke med at læse videre. 

  

Jobbet hos BDO 
BDO er et af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi oplever stor vækst og efterspørgsel på vores ydelser – herunder bogføring, løn og rapportering for vores kunder. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services & Outsourcing-afdeling (BSO) på vores kontor i Herning. Vores fokus strækker sig fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering, hvor du vil spille en central rolle. 

I rollen som BSO-medarbejder bliver du en del af et dynamisk team, hvor samarbejde og kundeservice er i fokus. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger både på kontoret og ude hos vores kunder, hvilket betyder, at din arbejdsdag kan være meget varierende.                  

Du vil være ansvarlig for en bred vifte af finansielle opgaver, herunder finansbogføring, debitor- og kreditorstyring samt månedsafslutning. 

Din indsats vil bidrage til at sikre, at vores regnskabsmæssige processer fungerer effektivt, og at vores kunder modtager den bedst mulige service. 

  

Den traditionelle ønskeliste  

Vi forventer ikke, at du kan sætte hak ved samtlige punkter, men at du kan genkende nogle af dem i dig selv, og du har en interesse og evne til at tillære de øvrige. 

  • Flere års erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms osv. 
  • Erfaring med økonomisystemer, bl.a. e-conomic 
  • Erfaren bruger af Excel 
  • Trives i konsulentrollen, og er glad for at kommunikere med kunder 

  

Kort om BDO – resten skal opleves  

BDO har 34 kontorsteder fordelt over hele Danmark, og ét i Grønland, samt mere end 1.700 medarbejdere, der til sammen udgør et stort fagligt netværk af specialkompetencer. BDO’s internationale netværk tæller mere end 166 lande og 115.000 ansatte på verdensplan. 

 

Vi vil rigtig gerne høre noget mere om dig…  

Så hvis jobbet lyder spændende, vil vi gerne læse dit CV.  

 

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.  

 

Skulle du have spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Katharina Ottosen på +45 29266366.  

Start vil være hurtigst muligt, og vi indkalder løbende til samtaler.  

Vi ser frem til at høre fra dig. 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst mligt
Jobområde: Business Services & Outsourcing (Erhvervsservice)
Jobtype: Fastansættelse
Kontor: Herning
Kontaktperson:
Katharina Lyster Ottosen Consultant, Recruitment
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670