Regnskabsmedarbejder med flair for kundepleje til BDO i Middelfart
Har du erfaring med bogføring, løn, administration m.m.? Og er digitalisering lige dig? Så har vi jobbet til dig.
BDO er et af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi vækster på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering mv., og derfor søger vi nye kollegaer til vores Business Services & Outsourcing-afdeling (BSO) på vores kontor i Middelfart.
JOBBET SOM REGNSKABSMEDARBEJDER HOS BDO
BSO-afdelingen servicerer BDO’s kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som BSO-medarbejder vil du i samarbejde med dine kollegaer servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.
Dit arbejde vil både blive udført på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Arbejdet kan derfor medføre varierende rejsetid og behov for fleksibilitet.
DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER
- Finansbogføring
- Debitor- og kreditorstyring
- Månedsafslutning
- Afstemninger og klargøring til revisor
- Lønadministration
- Betalingsforslag i bank
DINE FAGLIGE KOMPETENCER
- Flair for IT og digitale værktøjer
- Regnskabsuddannet evt. tidligere revisor, økonomiassistent, controller eller lignende
- Flere års erfaring med økonomisystemer- især e-conomic og Uniconta
- Erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms, løn mv.
- Erfaren bruger af Excel
DINE PERSONLIGE KOMPETENCER
- Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet
- Imødekommende og gode samarbejdsevner
- Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines
- Arbejder selvstændigt og struktureret
VI TILBYDER DIG
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Du vil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter BDO Academy. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.
Samarbejdsformen i BDO og BSO-afdelingen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger.
KORT OM BDO – RESTEN SKAL OPLEVES
BDO i Danmark er en dansk ejet landsdækkende rådgivnings – og revisionsvirksomhed, som er en del af det verdensomspændende BDO-netværk med ca. 115.000 ansatte fordelt i 166 lande. BDO har 34 kontorsteder fordelt over hele Danmark, og ét i Grønland, samt mere end 1.800 medarbejdere. Dermed har du altid et stort netværk af specialkompetencer at trække på og et effektivt globalt samarbejde med de andre toldafdelinger i BDO’s globale netværk.
Ønsker du at lære mere om BDO? Læs mere her.
SEND OS DIN ANSØGNING
Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores BSO-team i Middelfart. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Partner Ole Lynge på 30716370.
Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og blive klogere på dig.