BDO søger lønkonsulenter

Vil du være en del af det centrale lønteam hos et af landets førende rådgivnings- og revisionshuse? BDO søger lønkonsulenter, som er fagligt nysgerrige og klar på at udvikle sine lønkompetencer endnu mere.

DIT JOB SOM LØNKONSULENT I BDO

Som lønkonsulent i BDO skal du udarbejde løn for vores større lønkunder i tæt samarbejde med de øvrige lønkonsulenter i teamet. Her vil du få dine egne ansvarsområder, som er tilpasset dine kompetencer og din profil.

Du bliver tilknyttet vores kontor i Aarhus, men der er mulighed for flere hjemmearbejdsdage om ugen, hvis du har lyst til det.

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

Du kommer i høj grad selv til at præge dine arbejdsopgaver, der kunne bestå af:
  • Lønadministration i Visma Løn, Lessor, DataLøn m.fl.
  • Løn for både funktionærer og timelønnede
  • Til- og fratrædelser
  • Vedligehold af stamdata
  • Bogføring og afstemning af løn
  • E-indkomst
  • Den nye ferielov
  • Refusioner – barsel, sygdom m.m.
  • Ad hoc-opgaver alt efter kompetencer og interesser.
DINE FAGLIGE KOMPETENCER

Vi forventer ikke, at du kan det hele fra start, men vi forestiller os, at du kan nikke til en eller flere af følgende:
  • Du har erfaring med lønadministration.
  • Du har flair for anvendelse af den seneste nye teknologi.
  • Du har erfaring med Excel.
  • Du har kendskab til eller er nysgerrig omkring forskellige lønsystemer.
  • Du kan besvare både simple og mere komplicerede spørgsmål fra kolleger og kunder angående løn.
DINE PERSONLIGE KOMPETENCER
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret.
  • Du kan indgå i et team og kender værdien af at være en god kollega.
  • Du er fagligt nysgerrig og opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer.
  • Du tager ansvar for egne opgaver og overholder deadlines.
VI TILBYDER DIG
Som lønkonsulent bliver du en del af vores Business Services & Outsourcing-afdeling, hvor vi blandt andet også tilbyder bogføringsassistance, rapportering og budgettering.

Du bliver en del af en arbejdsplads med fokus på høj faglighed, en uformel omgangstone og et stærkt socialt sammenhold.

Du får et fagligt stærkt bagland at trække på og direkte adgang til den nyeste viden og praksis, i en organisation hvor der ikke er langt fra tanke til handling.

BDO prioriterer medarbejdertrivsel, et balanceret arbejdsliv og karriereudvikling højt, og vi tilbyder pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. Derudover har du mulighed for at deltage i undervisning af og videndeling med kolleger rundt i hele landet.

VI SPRINGER ANSØGNINGEN OVER…
Hvis jobbet lyder som noget for dig, så upload dit CV eller ring til Mette Østergaard-Sørensen på tlf. 2631 8285.

Vi søger som udgangspunkt kolleger til vores kontor i Aarhus med start hurtigst muligt og indkalder løbende til samtaler.
Hvis du mener, at du er lige den vi søger, men er bosat et andet sted i landet, så hører vi stadig gerne fra dig.

Vi ser frem til at høre fra dig.
 
Ansøg
Del i dit netværk
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Mette Østergaard-Sørensen Senior Manager, BSO Development
Jobområde: Business Services & Outsourcing (Erhvervsservice)
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Kontor: Aarhus
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Kystvejen 29
8000 Aarhus C
CVR: 20222670
Powered by Emply