BDO søger ny kollega med kendskab til personskat til Skatteafdelingen

Har du indgående kendskab til dansk og international personskat, og beskriver du dig selv som et fagligt fyrtårn inden for nogle eller flere områder inden for dansk eller international personskat?
Så er det måske dig, vi søger til vore skatteafdeling.

Vi søger en kollega, der har erfaring med at håndtere skattemæssige problemstillinger for formuende personer (Private Client Services) herunder beskatning ved til- og fraflytning og beskatning af aktiver og indtægter fra udlandet. Vi ser også gerne, at du kan rådgive virksomheder om skattemæssige problemstillinger ved ind- og udstationeringer herunder i processen omkring ”Doing Business in Denmark” samt i problemstillinger omkring arbejdsudleje.

Om Skatteafdelingen i BDO
BDO’s Skatteafdeling inklusive Momsafdelingen består af ca. 90 dygtige kollegaer, og er en afdeling i rivende vækst. Vi søger derfor en ny kollega med minimum 10-15 års erfaring, som brænder for faget, og vil med på den rejse, vi er i gang med. Skatteafdelingen er geografisk placeret på tværs af landet i Aalborg, Aarhus, Herning, Vejle, Odense og København, og samarbejder til dagligt på kryds og tværs af vores kontorsteder og specialområder. For dig betyder det, at du selv kan præge, hvor dit måske nye arbejdssted skal ligge geografisk.

Vi har meget stort fokus på faglighed, indlevelse og det at have en forretningsmæssig proaktiv tilgang til markedet. Vi arbejder tæt sammen med vores revisorer, men vi har i stigende grad også egne kunder. Vi ønsker at hjælpe vores kunder med at indfri deres drømme.

Er du vores nye kollega?
Vores kollegaer beskriver os, som en afdeling med en enorm høj intern grad af tillid og respekt. Du skal vælge BDO til, fordi vi har en masse spændende opgaver og kunder, såsom formuende kunder og virksomheder med meget komplekse forhold, hvilket betyder, at du kan være med til skabe og forme løsninger. Vi investerer i vores faglighed, og prioriterer, at vi har tid til udvikling.

Som en del af teamet vil du fra starten af bidrage til den forsatte udvikling og vækst i BDO’s skatteafdeling med fokus på området inden for personskat. Vi søger en holdspiller, der kan samarbejde bredt og på højt plan. Der er en særlig holdånd, som er én af afdelingens mange styrker, som du skal se dig selv ind i.

Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse enten fra Skattestyrelsen eller en videregående uddannelse i form af cand.merc.jur eller cand.jur
  • Har en faglig interesse og ønsker at udvikle dig inden for faget
  • Er klar til at tage ansvar og bidrage til vækst allerede fra dag ét
  • Er holdspiller, men kan og ønsker også at tage lederskab og ansvar for egne opgaver og ansvarsområder
  • Har gode sociale kompetencer og ønsker at være en del af et stærkt team
  • Behersker engelsk i både skrift og tale
Om vores business line Personskat
I Personskat arbejder vi både med Global employer tax services (skat, immigration og ansættelsesret) samt private clients.
Vores opgaver er mangeartede inden for både dansk og international personskat rettet både mod arbejdsgivere, medarbejdere og private personer. Vi laver ikke standardløsninger, med yder individuel rådgivning, hvor vi hver eneste dag ønsker at gøre en forskel for de mennesker, som vores rådgivning vedrører.

Om BDO
For at sikre understøttelse af vores overordnede strategi ”Indlevelse skaber udvikling” såvel som udvikling af de lokale kontorer, har vi skabt vores eget uddannelsescenter kaldet ”BDO Academy”. Det betyder, at du har mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig, blive dygtigere på samme niveau eller undervise andre.
Vi vil være blandt de bedste til det, vi arbejder med. Derfor har vi høje forventninger til dig. Vores mål er, at du oplever gode karrieremuligheder og en fleksibel karrierestruktur, der passer til dit temperament og dine ønsker. Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Samarbejdsformen er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt.

BDO i Danmark er blandt landets største rådgivnings- og revisionsvirksomheder. Vi har 32 kontorer, mere end 1.300 medarbejdere og et stort fagligt netværk med mulighed for at trække på aktuel viden og kompetencer fra specialister hos BDO’s øvrige forretningsområder: Privat Revision, Offentlig Revision, Business Services & Outsourcing, Moms med afgifter og told samt Advisory med Corporate Finance, Risk Assurance og Consulting.

Vi er derudover en del af det internationale BDO-netværk, som samlet set har mere end 90.000 medarbejdere fordelt på 167 lande.

Ansøgning
Har ovenstående fanget din interesse, så upload dit CV og din ansøgning via denne side og fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være vores nye kollega.

BDO betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer alle – uanset køn, alder, livsstil, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at søge stillingen.

Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
Leder af personskat Tanja Stocholm på 30 93 64 22 – tst@bdo.dk
Director, Recruitment Claus René Roserin på 31 16 46 26 – crr@bdo.dk

Læs mere om os på www.bdo.dk
Ansøg
Del i dit netværk
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Tanja Stocholm Director, Skat
Jobområde: Skat
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Kontor: København, Aarhus, Vejle, Herning, Aalborg, Odense
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Kystvejen 29
8000 Aarhus C
CVR: 20222670
Powered by Emply