BDO søger rådgiver til BDO Legal’s privatretsteam

Du får din daglige gang på kontoret i Aarhus eller København i landets måske største privatretsafdeling, hvor du møder ind til inkluderende, hjælpsomme og (synes vi selv) ret sjove kolleger. Med din plads på holdet følger også muligheden for at få en central faglig rolle eller en central ekstern rolle.

 

Hvad vil det sige at være BDO’er?

Hos BDO skal du være glad for at gå på arbejde, og alle medarbejdere skal have mulighed for at udnytte deres fulde potentiale: Om det er som fagligt anker, forretningsdriver eller leder. 

Vi tror på en arbejdsplads, hvor medarbejderne trives og udvikler sig individuelt, alt efter hvem man er, og hvor man befinder sig i livet. Hos os skal alle medarbejdere kunne realisere deres drømme – både på jobbet og privat. Du er derfor selv med til at sætte rammerne om dit arbejdsliv, så dit eget store regnskab går op.

Uanset hvilken baggrund du kommer med, skal du have en naturlig lyst til at udvikle BDO Legal og bidrage til vores strategi og kultur, som alle BDO’ere passer godt på. 

 

BDO Tax/Legal

Tax/Legal beskæftiger knap 100 mennesker, der har en juridisk, merkantil eller skattemæssig baggrund. Vi er fordelt over ni lokationer og arbejder tæt sammen på kryds og tværs af landet, hvilket gør os til et stærkt og tæt sammentømret team trods vores volumen og forskelligartede speciale-områder. 

For at vi kan være de bedste til det, vi laver, er det nemlig helt afgørende, at opgaven finder derhen, hvor den løses bedst. Du vil derfor opleve, at en opgave kan blive besat af en række specialister, som sikrer bredden i vores ydelser og et stærkt kollegialt fællesskab både fagligt og socialt. Det forudsætter en flad struktur med en uhøjtidelig omgangstone, hvilket vi ikke alene værner om internt, men også afspejler sig i det eksterne møde med vores kunder. 

 

Er du vores nye kollega i BDO Legal? 

Vi søger en stærk profil med erfaring inden for familie- og arveret til vores privatretsteam i enten Aarhus eller København. Du kommer til at indgå på et hold af kompetente kolleger, hvor du får rig mulighed for at anvende og videreudvikle dine eksisterende kompetencer inden for familieformueret, arveplanlægning og dødsbobehandling af privat-skiftede boer – også i en skatte- og afgiftsmæssig kontekst. 

Du har lyst til at specialisere dig, søge sparring på højt fagligt niveau og tænke hele vejen rundt om din kunde med henblik på at skabe en professionel og nærværende kundeoplevelse. Du forstår værdien i at yde rådgivning i øjenhøjde, hvor komplekse problemstillinger formidles og tilpasses den modtager, du sidder overfor. 

Din hverdag vil være vekslende og foregå på BDO’s kontor og lokalt hos kunderne. Du er selv med til at sammensætte din arbejdsdag med juridisk sagsbehandling, kundemøder, videns udvikling, kursusafholdelse, salgsarbejde, kollegial sparring og oplæring af yngre medarbejdere. 

 

Vi forestiller os, at du:

  • Er uddannet cand.jur. 
  • Har minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling med familie- og arveret, f.eks. fra et advokatkontor
  • Er holdspiller og klar på at søge og give faglig sparring, samtidig med at du ønsker at tage ansvar for egne opgaver
  • Har gode sociale kompetencer, er en behagelig kollega og ønsker at være en del af et stærkt team
  • Er forretningsminded og har lyst til at være med til at sætte retningen for afdelingen 
  • Er komfortabel i mødet med nye mennesker og ønsker at varetage eksterne møder 

 

Stillingen er som udgangspunkt fuldtid, men er du den rette kandidat, er vi til at tale med. Ligeledes tilstræber vi altid, at vi i hverdagen kan opretholde en balance, som sikrer, at der er plads til et fuldt og godt liv - også udenfor kontoret. 

 

Kort om BDO – resten skal opleves

BDO har 34 kontorsteder fordelt over hele Danmark, og ét i Grønland, samt mere end 1.700 medarbejdere, der til sammen udgør et stort fagligt netværk af specialkompetencer. BDO’s internationale netværk tæller 166 lande og over 115.000 ansatte på verdensplan.

 

Er du vores nye kollega?

Nu vil vi meget gerne høre mere om dig, så fortæl os hvem du er, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af BDO Legal. Det gør du ved at uploade dit CV, eksamensbevis og din ansøgning.

Vi indkalder løbende til samtaler, da vi gerne ser, at du bliver en del af BDO Legal hurtigst muligt. 


Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Sune Momme Jeppesen på sujep@bdo.dk eller + 45 51 58 60 05.

 

I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position. 

 

Læs mere om os på www.bdo.dk

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Mette Melgaard Sall Director, Tax Legal
Jobområde: Legal
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Kontor: Aarhus, København
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Vestre Ringgade 28
8000 Aarhus C
CVR: 20222670