Erfaren revisor med høj faglighed søges til BDO i Kalundborg 

Vil du arbejde med revision i én af landets største rådgivnings- og revisionsvirksomheder? Har du høj faglighed og en stor arbejdsglæde? Og er du interesseret i et job med gode karrieremuligheder? Så har vi det helt rette job til dig som revisor hos BDO i Kalundborg.  
 
I BDO ønsker vi en levende og engageret dialog med kunden. Derfor tilbyder vi værdiskabende revision og vedkommende rådgivning. Vi ønsker ligeledes at skabe et arbejdsliv med plads til både karriere og familieliv. Derfor tilbyder vi vores medarbejdere det, der passer til den enkelte. 
 
Hvis du er vores nye revisorkollega i Kalundborg, får du – ud over 15 gode kolleger i Kalundborg - et nationalt netværk med 32 kontorer i Danmark, 1.300 danske kolleger og et internationalt udsyn; for BDO er repræsenteret i mere end 165 lande og har 90.000 ansatte på verdensplan. 

Vores kontor i Kalundborg vækster ligesom hele Kalundborg området også. Der sker spændende ting, og vi vil derfor gerne styrke os yderligere til fremtiden ved at få en kollega ind, der ønsker at blive statsautoriseret revisor og partner på sigt.  

På egen hånd og i samarbejde med kolleger og en statsautoriseret revisor servicerer du kunderne med skat, revision og fremtidssikret rådgivning baseret på en række af vores faste rådgivningsydelser.  
 
Vi møder kunderne i øjenhøjde – derfor er det vigtigt, at du trives med de faglige udfordringer, der går hånd i hånd med en tæt kundekontakt. Samtidig brænder du helt naturligt for at hjælpe kunderne med at navigere mod det, der skaber størst værdi for dem og for deres virksomhed. 
 
Dine primære opgaver 

  • Fungerer som ledende revisor og kundens daglige kontaktperson. 

  • Revisionsopgaver og erklæringer. 

  • Udarbejdelse af årsrapporter og skattebilag. 

  • Rådgivning og assistance hovedsageligt indenfor skat, moms og regnskab. 

Dine faglige kompetencer 

  • Du er uddannet cand.merc.aud. eller SR.stud. 

  • Du har minimum fem års erfaring med rådgivning, revision, regnskab og skat. 

Dine personlige kompetencer 

  • Du er fagligt nysgerrig og opsøgende i forhold til at erhverve ny viden og kompetencer. 

  • Du tænker i udvikling for kunden, for BDO og for dig selv. 

  • Du arbejder struktureret og analytisk samt overholder deadlines. 

  • Du er god til at kommunikere og skabe relationer i samarbejdet med forskellige mennesker. 

  • Du kan lide at blive udfordret og søger selvstændigt løsninger på problemstillinger. 

Vi tilbyder 
 
I BDO bliver du en del af en organisation, hvor der er højt til loftet, og for den rette person er der plads til og mulighed for personlig og faglig udvikling. Vi tilbyder et spændende job i en virksomhed med fokus på at være de bedste til det, vi arbejder med. Du bliver en del af et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel prioriteres højt. I BDO er der stort fokus på, at både arbejdsliv og privatliv skal hænge sammen. 
 
BDO tilbyder desuden pensionsordning, en lang række medarbejdergoder samt en attraktiv lønpakke, som forhandles individuelt. 
 
Ansøgning 
 
Fortæl os, hvem du er, hvad du står for, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af BDO. 
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Director for rekruttering Claus René Roserin på telefon 3116 46 26. 
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 

Ansøg
Del i dit netværk
Frist: Snarest muligt
Kontaktperson:
Claus René Roserin Director, Rekruttering
Jobområde: Privat Revision
Jobtype: Fastansættelse
Tiltrædelse: Snarest muligt
Kontor: Kalundborg
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Kystvejen 29
8000 Aarhus C
CVR: 20222670
Powered by Emply