Har du lyst til rådgivnings- og revisionsfagligt ansvar med plads til personlig og faglig udvikling?

Skal dine faglige ambitioner og din fritid gå hånd i hånd? Vælg nye udfordringer inden for rådgivning, revision og regnskab hos BDO i Aalborg.

Er du revisor, og har du lyst til at arbejde med rygraden i det danske erhvervsliv?  Måske er du vores nye kollega? Hos BDO i Aalborg søger vi en revisor, som foretrækker en hverdag, hvor der både er plads til høje ambitioner og et højt fagligt niveau samt tid til familieliv, venner og hobbyer.
Du skal naturligvis være fagligt dygtig ligesom dine nye kolleger. Vigtigst af alt er det dog, at du bliver motiveret af at have balance mellem dit arbejdsliv og dit fritidsliv, da vi mener, at det i sidste ende kommer både os og dig til gode.

Du tilbydes en stor grad af selvstændighed. Derfor skal du på sagsniveau evne at styre en opgave fra start til mål. Det er dit ansvar, at vores kunder oplever succes. Succes skabes bedst ved indlevelse, hvorfor du evner at sætte dig i dine kunders sted og formår at rådgive dem i øjenhøjde.

I BDO vægter vi ”Work-Life balance” højt, da det giver plads til, at vores kolleger har et liv ved siden af arbejdet. I BDO mener vi, at Work-life balance er en afgørende faktor for din succes − også i statusperioden. Jobbet og arbejdet hos os vil være med til at forme og udvikle din personlighed. Men det vil aldrig overtage din identitet og dit liv, for vi mener, at vores revision og rådgivning bliver bedre, når kunden kan mærke en ægte interesse og overskud hos mennesket bag revisoren. Dine faglige og personlige kvalifikationer er således ikke altafgørende.

I dit job, møder du kunderne i øjenhøjde. Derfor er det vigtigt, at du trives med de faglige udfordringer, der går hånd i hånd med en tæt kundekontakt, og at du er god til at kommunikere og skabe relationer. Du hjælper kunderne med at navigere mod det, der skaber størst værdi for dem og deres virksomhed. Det stiller naturligvis krav om engagement, faglig nysgerrighed og stor ansvarlighed fra dig som revisor – samt en generel erfaring med revision, regnskab og skat.

Vi søger altså mennesker med mange forskellige erfaringer og interesser. Det vigtigste er dog, at du brænder for at gøre en forskel for BDO i Aalborg og for vores kunder. Udover kontoret i Aalborg, har vi øvrige kontorer i Nordjylland.

Om BDO
Du bliver en del af et af Danmarks førende rådgivnings- og revisionsfirmaer og en del af en landsdækkende organisation, hvor medarbejdertrivsel har høj prioritet. Vi samarbejder uformelt, og du får stor indflydelse på og ansvar for dine egne opgaver. Vi tilbyder dig et job med gode muligheder for udvikling, ansvar og udfordringer.

Vores mål er, at du oplever gode karrieremuligheder og en fleksibel karrierestruktur, der passer til dit temperament og dine ønsker. Du får tilbud om kontinuerligt at videreudvikle din faglighed. Du får adgang til vores eget uddannelsescenter BDO Academy, hvor vi tilbyder kurser og videreuddannelse.

BDO i Danmark har i alt 33 kontorer og cirka 1.300 medarbejdere fordelt over hele landet. Du har derfor altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på både via BDO’s rådgivning, revision, regnskab og via vores forretningsenheder Skat og Moms samt Advisory med Consulting, Risk Assurance og Corporate Finance. Herudover får du en faglig tyngde via BDO’s interne netværk i Danmark og BDO International, der tæller mere end 165 lande.

Vi tilbyder en pensionsordning, en række medarbejdergoder og rabatordninger samt en lønpakke, som forhandles individuelt.

Bring os rundt om dig - send os din ansøgning
Hvis ovenstående har fanget din interesse, kan du uploade dit CV og din ansøgning via denne side. 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Manager Mark Hellerup Olsen på tlf. 2875 5106

Vi indkalder løbende til samtaler.
 
Ansøg
Del i dit netværk
Kontaktperson:
Mark Hellerup Knudsen Manager, HR Rekruttering
Jobområde:Privat Revision
Jobtype:Fastansættelse
Tiltrædelse:Hurtigst muligt
Kontor:Aalborg
BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab
Kystvejen 29
8000 Aarhus C
CVR: 20222670
Powered by Emply