Statsautoriseret Revisor med ambitioner om at blive partner i et af Danmarks førende revisionshuse
Unik karrieremulighed indenfor Public Audit hos BDO (revision til det offentlige)
Til BDO’s kontor i Roskilde søger vi en ambitiøs SR, der drømmer om en unik karriere indenfor Public Audit. Du får selvstændigt kunde- og ledelsesansvar, ligesom du får ansvar for forretningsudvikling.
Allerede fra starten af din ansættelse afstemmer vi forventningerne til din BDO-karriere. Vi støtter op om din karriereudvikling gennem et tæt samarbejde med/coaching fra erfarne partnere, der sikrer, at du bliver klar til at komme på BDO Partnertrack.
Om jobbet
Ledelsesansvar og ansvar for forretningsudvikling er en naturlig del af jobbet.
Kontoret i Roskilde består af 60 dygtige og engagerede kolleger (heraf 30 kollegaer med speciale indenfor Public Audit), der med høj faglig ekspertise vil supportere dig, og bidrage til at du bliver en succes hos os.
Dit primære kundesegment vil være kommuner, regioner, museer og lignende kundetyper, der normalt er omfattet af god offentlig revisionsskik.
Udover ansvaret for kunder i Public Audit, vil du også få ansvaret for en række mindre og mellemstore kunder og særlige erklæringsopgaver. Også her vil du blive støttet af dine meget kompetente kollegaer.
Om dig
Du har måske været SR i 2-5 år, er fagligt stærk indenfor revision af store og komplekse selskaber, forsyningsvirksomheder, statslige selskaber eller lignende.
Du har ambitiøse drømme for dine karriere, og ønsker nu at specialisere dig indenfor Public Audit. Du nyder at være det faglige fyrtårn, som resten af organisationen kan læne sig op ad.
Du tænker i forretningsudvikling og trives med ambitiøse mål, hvor du kommer til at sætte dit afgørende præg på udviklingen af Public Audit i BDO.
Som person er du åben og udadvendt og søger det gode samarbejde. Du trives med dialogbaseret revision og proaktiv sparring med dine kolleger, hvor gensidig respekt og tillid til hinanden er essentielt for vores fortsatte udvikling.
Du trives i en organisation med tydelige og gode karriereudviklingsmuligheder, samt reel work/life balance, hvor vi støtter op om de drømme og interesser, der har betydning for dit liv udenfor BDO.
Kort om BDO – resten skal opleves
BDO har 34 kontorer spredt ud over hele Danmark samt et kontor i Grønland. Vores organisation består af mere end 1.700 medarbejdere, der tilsammen udgør et omfattende fagligt netværk med specialkompetencer. Ud over vores nationale tilstedeværelse er BDO en del af et globalt netværk, der strækker sig over mere end 166 lande og omfatter over 115.000 ansatte på verdensplan. Dette internationale netværk styrker vores evne til at levere professionel service på tværs af grænser og sikrer adgang til en bred vifte af ekspertise og ressourcer.
Vores cirka 100 medarbejdere i Public Audit er en af vores vigtigste ressourcer og styrker. Public Audit har ved de seneste eksterne kundemålinger af tilfredshed vist sig at være en af de allerstærkeste aktører på markedet med den højeste kundetilfredshed, og også internt scorer vi højt ved BDO's samlede tilfredshedsmåling.
Er du vores nye kollega?
Nu har vi fortalt dig lidt om os, så nu vil vi gerne høre mere om dig. Fortæl os hvem du er, og hvorfor det netop er dig, der skal være en del af BDO.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Recruitment Christian Linholdt på chlin@bdo.dk eller 41 96 24 61.
I BDO arbejder vi aktivt på at minimere ubevidst bias og sikre en objektiv rekrutteringsproces. Vi opfordrer derfor til, at du undlader at inkludere et billede i din ansøgning. Dette er blot ét af vores mange initiativer for at skabe et inkluderende og mangfoldigt miljø i BDO. Vi stræber efter en arbejdsplads, hvor alle har lige muligheder og rettigheder, uanset baggrund eller position.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og dit CV.